CARMΣMIX enconstanteduda


NIT DE REIS
5 gener 2011, 11:52 pm
Filed under: Recomanacions, Reflexiones en voz alta

És la nit de nadal que més m’agrada, és el dia que més desitjava de petita, el dia que esperava d’una llarga llista la joguina que era sols per a mi, la nit que més em costava dormir i que més aviat em  llevava, vigilant que els entremaliats dels meus germans no m’obrissin els regals. És el dia que més li agradava al meu pare, que preparava amb entusiasme i també el dia que va marxar. És la nit de les sorpreses agradables com una que vaig rebre en forma d’olla exprés il.luminada. És un dels dies laborables més llargs per a mi, però també ha estat avui una estoneta amb la nena dels meus ulls que m’ha estat arrossegant entusiasmada mirant carrosses i preguntant-me si s’havia portat super-super bé esperant potser que coaccionés els reis. La nit de reis és la meva nit, de recollir-me i recordar qui m’he estimat, qui m’ha estimat, qui m’ha fet patir, o qui m’ha fet sentir, qui està, qui ja no està, qui s’ha allunyat, qui hi és, qui m’estimo.

Avui encenc una espelmeta i m’escolto la Silvia Pérez, potser la veu femenina més hipnòtica i poderosa de casa, sempre meravellosa en el directe, sola o amb Coetus, Las Migas o Llama.  Aquesta nit m’acompanyen la nostàlgia, les lletres punyents d’aquesta cançó i la veu de la Sílvia acaronant el so màgic del hang d’en Ravid, llàgrimes i pell a flor… dedicada a qui ja ho sap. Feliç nit de Reis.


2 comentaris so far
Deixa un comentari

Bonita pieza musical, felicidades por tu blog, personal y muy variado.

Comentari per Xavi

Gràcias Xavi por las felicitaciones, ahora a darle más constancia… merci!

Comentari per enconstanteduda




Deixa un comentari

