CARMΣMIX enconstanteduda


MASSA XOCOLATA
25 Setembre 2009, 2:34 pm
Filed under: Reflexiones en voz alta

xocolata

Xocolata, xocolata i xocolata… de la negra 85%.

No faig més que pensar en xocolata, en coses que vull arreglar (plantes, pintar parets  de colors, restaurar el penjador, converses…), viatges que vull fer (Jerusalem, que segur m’apassionarà, Austràlia,  Estocolm, una obsessió sense cap ni peus, Indonèsia, el desert a Namibia, Samarcanda, el regne de Zamunda si existeix…), desenvolupar projectes que tinc al cap, canvis… 

Tot, mentre estic en capella a casa. Un grapat de coses que ARA no hauria ni de pensar ni de menjar!  D’aquí a RES he de passar una espècie de gimcana-oposició administrativa molt ferragosa i estic, estic……. MASSA XOCOLATA!!!!

Oi que m’enteneu? L’ Olivia Ruiz em sembla que sí :-(…


4 comentaris so far
Deixa un comentari

Zamunda m’agrada. ànims.
Un petó.

Comentari per carles

ja, ja, ja!
Veig que si, que comenceu a entendre’m… sniff!!

Comentari per enconstanteduda

Vamos Carmeta!!! que tú puedes!!! no tinc cap dubte!! A mes a mes, ya tendrás tiempo de todo eso y más…..

Comentari per Francisca

…tremolo!! El dia E s’apropa i les meves reserves “calòriques” s’estan tornant boges… gràcies wapa😦

Comentari per enconstanteduda




Deixa un comentari

