CARMΣMIX enconstanteduda


ZENSACIONS AMOROSES DE TERRAT
28 Juny 2009, 7:52 pm
Filed under: Experiencias

zensacions amoroses

El meu terrat.
Aigua de manguera, solet, un ipod i l’hamaca.
Miro el sol amb els ulls tancats amb plaer, és un privilegi.
El sol d’aquest juny m’acarona la cara i aquest petit gest em dóna pau.

Les notes d’en Manolo i el Quimi parlen d’amor, un amor desitjat que potser no existeix,
i la meva ciutat de fons. Com vaig sentir en una pel.lícula…

De vegades l’amor no és una fiblada,
potser l’amor de veritat és una decisió.

Savies paraules.
Menorca és aprop, ja l’oloro…


3 comentaris so far
Deixa un comentari

Que buenísima foto chica!!! ha quedado fantástica. Me gusta mucho también la idea final, es verdad y esto lo ha dicho Balzac “El amor no es sólo un sentimiento. Es también un arte”. Un beso

Comentari per Francisca

no coneixia aquesta cita i m’agrada. Estimar és una decisió,a banda de les químiques i cegueses dels primers moments. Sí o no, en els bons o en els mals moments, com diu en Kiko Veneno “hazme reir y hazme llorar”

Comentari per anna

… és una gran veritat, hi ha molt més que màgia, i fins-i-tot diria que de vegades la màgia apareix quan has pres la decisió…

Comentari per enconstanteduda




Deixa un comentari

