CARMΣMIX enconstanteduda


ROSITA… ARTESANA, BONA I DE TARRAGONA!
17 Abril 2009, 7:21 pm
Filed under: Troballes

rosita1

Sí, sí, la meva amiga és de Tarragona.
És rossa, melosa, carbònica, fina i amb molt de caràcter. La seva manera de vestir és discreta, essencial i amb classe… Podria dir que segurament sí, m’he enamorat de la meva amiga Rosita… la cervesa artesana més bona que he provat mai!

Sabia que les terres tarragonines amaguen molts misteris, espais naturals per a descobrir, art monumental, racons entranyables, històries imperials, gent encantadora i productes de la terra de primera qualitat però mai hagués pensat que m’hauria topat amb un líquid tan dens, fresc, cremós, de sabor afruitat i d’un brillant to marfil com és la cervesa Rosita… Un plaer pel gust.

Us convido que la tasteu si la trobeu, veureu que em donareu la raó… Gràcies Rosita, encantada de conéixe’t!


Feu un comentari so far
Deixa un comentari



Deixa un comentari

