CARMΣMIX enconstanteduda


LA BRIGADA DE LA COSTA DEL GARRAF
12 Octubre 2008, 2:26 pm
Filed under: Recomanacions

Sonen frescos, sonen nou!
Van començar el 2005 amb un altre nom i alguns ja són veterans en aixó de la música.
Lletres agradables, que no dolces, quotidianes i unes melodies entre folk i poperes molt amables. 
Jo els estic descobrint ara… Ells són La Brigada, de Vilanova i la Geltrú.

Algú coincideix amb mi?


2 comentaris so far
Deixa un comentari

Potser que La Brigada m’agradaria. Sonen molt millor que Antonia Font i Roger Mas.

Carme, ja podries posar l’adreça del meu blog a Enllaços (sameidan.blogspot.com)

Comentari per Sam eidan

Doncs escolta’ls! Roger Mas és un d’aquells autors que s’ha de sentir més d’un cop. La teva petició és el què es diu “posa-ho tu que si no ho posaré jo”, oi? (ja,ja)

Comentari per enconstanteduda




Deixa un comentari

