CARMΣMIX enconstanteduda


“CARGOLADA PARTY”
16 Juny 2008, 8:04 pm
Filed under: Experiencias

Acabo de rebre aquest “testimonial” del cap de setmana passat a terres lleidatanes… Una trobada culinària entre amics a casa dels pares d’una amiga que ens van fer gaudir d’aquesta especialitat casolana tan nostra feta amb “innocentsanimaletsquepassejàventranquilspelcamp” que anomenem cargols… Posaria la mà al foc que a més d’un lloc del planeta ens cremarien per “profanació caníbal” de l’espècie animal!  

La trobada va ser superdivertida i original. Mai m’havia trobat amb una taula tan ben parada i pensada al detall. A banda de menjar uns entrants 100% del costat de la “Paeria” com la coca de recapte o les figues amb anxoves, el plat principal, els cargols amb salsa picant, estàven “divinos de la muerte”… O al menys ho vaig intentar… la salsa de beicon i llonganissa  era genial, Helena, però és que quan en Magoo es va posar a parlar de la sort que teniem de menjar cargolets petits i que els grossos desprenien unes caquetes bastant desagradables, etc…, vaig haver de fer el cor fort, retirar la vista dels pobres cargolets que s’havien quedat a mig sortir i que semblàven haver cridat – auxili, auxili, que em cremo -, menjar-ne dos o tres per dissimular… i deixar la resta del plat que l’Andrés molt furtivament va “rapinyar-se” i acabar…

Sorry, sorry, sorry! Prometo que el proper cop m’ho menjaré tot, això sí… no seran cargols!

(dedicat als implicats i altres amics acompanyants, a l’Helena i a la fotògrafa Francis).


5 comentaris so far
Deixa un comentari

Buenisimo, me he reido mucho, porque yo también sufrí con los cometarios de Magoo, pero me porté como una campeona primeriza gracias a mi partner antes mencionado que me apoyo como Andrés a ti. Fue un día genial!!!!!!!!

Comentari per Francis "la fotografa"

Memorable comida! im-pre-sionante! Gracias Helena por compartir además tus intimidades de pequeña… todavía sueño con el “negrito” de tu habitación… Carme, muy buen resumen del evento… y Pancha, las fotos lo dicen todo! una imagen vale más que mil palabras dicen por ahi…
Un abrazo a tod@s!

Comentari per Pauli

A veure si ara jo tindré la culpa de que us facin fàstic els cargols… Molt bons els comentaris del post però molt millors: ELS CARGOLS!!! De veritat, mai, mai habia tastat uns cargols tan bons.

Comentari per Magoo "el aguafiestas"

jajaja Nena, no em vaig adonar del teu sofriment i del rapinyaire del mr guaqui!!
Magoo,ja veus que t’escoltem i que no deixes indiferental personal.
Tres hurras pels cargols, pels convidats i pels meus pares!!!!!hurra hurra hurra
Carme, ja veus que no estic gens enfadada 😉

Comentari per Figy

Me lo perdí… =(
lo lamento por mí… pero la verdad más sincera es que me alegro mucho de que estemos junt@s!
Besos

Comentari per Fabi




Deixa un comentari

