CARMΣMIX enconstanteduda


EL LLIMONER I LES LLIMONES
15 Juny 2008, 9:30 pm
Filed under: Experiencias

Ja m’estava fent a l’idea que havia perdut el llimoner. Feia setmanes que no li quedàven fulles i havia caigut la sola llimona que, diuen, ha de restar per a què creixin més, quan avui me n’he adonat que ha sobreviscut i està treient brots a dojo! Viva, viva, ja no em sento tan inútil per tirar endavant el projecte de l’hort urbà adalt al terrat, a veure si de cara a la propera estació neixen carbassons i tomàquets amb gust del què haurien de ser, verdures!  

Paraules amb llimones i llimoner: Granitzat de llimona / Si Menges Llimones Sense Fer Ganyotes / Limoncello / Citrus / Mi Limón, Mi Limonero… / Limón y Sal… Tequila!


1 Comentari so far
Deixa un comentari

Ets la pera! Però em nego a dir que ets més rara que un perro verde com diu ta mare. Això a la gent que se sent super especial de la muerte li encanta, “sats”? No et donaré aquest gust.

Adoro els llimoners. Dubto molt que odiï quelcom més que els pulgons i la cochinilla que els fa mal. Adoro la olor de les seves flors que tan fàcilment em fan pensar en civilitzacions mediterrànies desaparegudes. Adoro el verd de les seves fulles ovalades que transmeten vida i joia.

Jo tenia un llimoner. Li treia els pulgons i la cochinilla, l’adobava i el podava si esqueia. Es va quedar a un altre lloc amb unes altres persones, que per sort també hi tenen cura. Però no veuen en ell el que jo hi veig.

Ja, ja se que no he dit res dels fruits, però és que em sembla que d’això no t’haig de dir res.

Comentari per José Luis




Deixa un comentari

